Οι Γερμανοί βλέπουν την Ελλάδα σαν τουριστικό προορισμό πρώτης επιλογής!

Νέο ρεκόρ κρατήσεων κατέγραψαν πέρυσι οι διοργανωτές ταξιδιών στη Γερμανία αυξάνοντας κατά σχεδόν 4% των κύκλο εργασιών τους και φθάνοντας στα 26,3 δις ευρώ. Η ανοδική τάση θα συνεχιστεί και φέτος. Όπως πιθανολογείται η αύξηση θα είναι της τάξεως του 1,5% με 2%. Μεγάλος κερδισμένος της αυξημένης ζήτησης των γερμανών τουριστών στους ευρωπαϊκούς προορισμούς είναι η Ελλάδα. Κατά 17,2% αυξήθηκε το 2014 ο αριθμός των γερμανικών κρατήσεων προς την Ελλάδα. Στο 5,9% κυμάνθηκε η αύξηση προς την Ισπανία, στο 5,1% προς την Ιταλία, στο 1,9% προς την Τουρκία, ενώ η Κύπρος σημείωσε μια μείωση της τάξεως του 15,8% και η Αίγυπτος της τάξεως του 15,1%.

Source: www.dw.de

Όπως εκτιμά ο Μίχαελ Φρέντσελ, πρόεδρος του Ομοσπονδιακού Συνδέσμου της Γερμανικής Τουριστικής Οικονομίας (BTW), ο κυριότερος λόγος για την ελληνική επιτυχία είναι μια «ρεαλιστική» αναλογία τιμών και προσφερόμενων παροχών. Ο κ. Φρέντσελ στη Deutsche Welle:

«Υπάρχει πάντα το θέμα, σε ιδιαίτερα δημοφιλείς προορισμούς, τοπικοί παράγοντες να υποκύπτουν στον πειρασμό να αυξήσουν τις τιμές. Ανάμεσα όμως στους προορισμούς μιας περιοχής επικρατεί ανταγωνισμός. Στην περίπτωση της Μεσογείου ο ανταγωνισμός είναι ανάμεσα στην Ισπανία, την Τουρκία, την Ελλάδα, την Αίγυπτο. Ανάλογα με τις περιστάσεις, πότε η μία και πότε η άλλη χώρα επιδιώκει να αυξήσει τις τιμές. Επειδή οι τουρίστες αντιλαμβάνονται το τι γίνεται και αντιδρούν πολύ ευαίσθητα, πολύ γρήγορα διαμορφώνεται ένα νέο επίπεδο ισορροπίας των τιμών. Σχετικά με τις τιμές, η Ελλάδα έχει τοποθετηθεί σωστά. Το γεγονός ότι παραδοσιακά η Ελλάδα ανήκει στους πιο δημοφιλείς ταξιδιωτικούς προορισμούς των Γερμανών όπως επίσης και η σωστή αναλογία τιμών και προσφερόμενων παροχών είναι το μυστικό της επιτυχίας».

See on Scoop.ittravelling 2 Greece

About brexians

Demetrios Georgalas (A Surviving Globalization Consultant) was born in 1961 in Bern and grew up in Athens. In1985, graduated from Surrey University with a Tourism Management BSc (Hons). In 1998, graduated from LMTB under Freie Universitat Berlin, with a Diploma Lasers in Medicine. His professional career was started in the private sector and at the same time he created his first consulting company D+G Consultants Inc. Worked for major multinationals in Greece and abroad (FMCGs / Pharmaceuticals / Tourism). Demetrios Georgalas, having established also Travelling 2 Greece a destination management company, while with the D+G Consultants working in the areas of BTL and special marketing projects. He is activated except from Greece in the Balkans and in Turkey, consulting his clientele with new innovative proposals. Apart from his enterprising activities, he dabbles at blogging, travelling and cooking while he is married and has two children. In conclusion Demetrios Georgalas is an Athenian, Greek, Agnostic, Traveller, & Liberal he likes sci-fi, photography, blogging, travelling and cooking and if you like fascism or any kind of dogma, keep out! Δημήτρης Κ. Γεωργαλάς Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1961, σπούδασε Τουριστική Διαχείριση στο Ηνωμένο Βασίλειο και κατέχει μεταπτυχιακό τίτλο στην Βιοτεχνολογία. Έχει εργαστεί σε μεγάλα τουριστικά γραφεία του εσωτερικού, και σε πολυεθνικές σε Ελλάδα και Εξωτερικό, στο χώρο των φαρμάκων, των ιατρικών μηχανημάτων και των FMCG’s. Από το 2001 είναι ελεύθερος επαγγελματίας, με δραστηριότητα στην διαχείριση προορισμού, τον θεματικό τουρισμό και τις ειδικές ενέργειες marketing. Είναι παντρεμένος και πατέρας δυο παιδιών, διδάσκει ειδικά θέματα εξωτερικού εμπορίου και κοινωνικής δικτύωσης, σε επιχειρήσεις και οργανισμούς. Ασχολείται ενεργά με το διαδίκτυο από το 1993 με άμεση εμπλοκή στα κοινωνικά δίκτυα και στο «ιστολογείν». Φανατικός ταξιδευτής, ερασιτέχνης φωτογράφος, μαχόμενος αγνωστικός και φιλελεύθερος. Όραμά του μια Ευρωπαϊκή Ελλάδα. https://brexians.wordpress.com
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.